وبلاگ بچه های سقزوبلاگ بچه های سقز، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

وبلاگ بچه های شهرستان سقز

بازی جذاب و زیبای Farm Craft

1390/4/6 12:23
396 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.ir4u.ir/dl2/uploads/farm-craft.jpg

 

یکی دیگر از بازی هایی که می تواند باعث سرگرمی شما دوستان و کاربر عزیز شود ، بازی بسیار زیبا و درعین حال جذابی است که به کاربر این امکان را می دهد تا مزرعه داری را کاملا در رایانه خود حس نماید. در این بازی بسیار زیبا نقش اول را دخترکی بازی می کند که قرار است دستورات کاربر و بازیگر را برروی زمین های کشاورزی پیاده کند.
این دختر زمین های کشاورزی را از خانواده اش به ارث برده و حالا باید با کمک یک راهنما که همان Player است زمین ها را آباد کرده و مزرعه هایی سرسبز را پدید آورد.
این بازی که Farm Craft نام دارد از گرافیک بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین سادگی بازی نیاز به سرعت عمل و البته دقت دارد. انجام بازی به این شکل است که دخترک با بیل زدن زمین فضای مورد نیاز برای کاشت را فراهم کرده و سپس با انتخاب بذر های مورد نظر دانه ها را پاشیده و با آبیاری نتیجه خود را خواهد دید. برای انتخاب هریک از این بخش ها تنها کافی است که بر روی آیکن مورد نظر کلیک شود و همین کافیست تا در طی چند دقیقه جعبه هایی از محصولات کشاورزی پر شود.
انیمیشن هایی که در این بازی به کار رفته نظیر کشیدن آب از چاه ، پاشیدن بذر ، رشد محصولات و ... محیط کاملا طبیعی را تداعی خواهد کرد. موزیک ها و تمامی صداها همگی هماهنگی خاصی با تصاویر داشته و زیبایی کار سازندگان بازی را دو چندان خواهند کرد.

قابلیت های کلیدی بازي Farm Craft :
- محیط گرافیکی فوق العاده جذاب و طبیعی
- موزیک و صداهای هماهنگ با تصاویر
- انیمیشن های بسیار زیبا و طبیعی
- مراحل متعدد
- محصولات متعدد
- مناسب برای تمامی افراد خانواده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 برای دانلود اینجا کلیک کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)